Навігація

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Інклюзивне навчання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На вимогу потребам сучасності у школі впроваджено інклюзивне навчання.

 

Інклюзивне навчання – це освітня технологія, яка передбачає навчання й виховання дітей з особливими потребами у звичайному навчально-виховному закладі, де створені відповідні умови для забезпечення максимальної ефективності навчального процесу.

В основу інклюзивного навчання  покладена ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію учнів, але в той же час створює відповідні умови для отримання якісної освіти для таких дітей. 

 

 

Інклюзивна освіта визнає, що всі діти можуть повноцінно навчатися, а їх відмінні особливості гідні поваги та є джерелом навчального досвіду для усіх учасників навчально-виховного процесу.

 

НОРМАТИВНА БАЗА ПО ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ

на допомогу директору школи

 

  1. Закон України Про освіту, зокрема статті 19, 20

 

  1. Постанова КМУ від 15.08.2011р. № 872   «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах»  зі змінами, внесеними згідно з Постановою КМУ № 588 від 09.08.2017,
  2. + додаток до Порядку: ІНДИВІДУАЛЬНА ПРОГРАМА РОЗВИТКУ
  3.  

 

  1. Лист МОН  № 1/9-675 від 25.09.2012 «Щодо посадових обов'язків асистента вчителя»
  2.  
  3. Постанова КМУ № 88 від від 14.02.2017 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами» із змінами і доповненнями,  внесеними постановами КМУ від 15.11. 2017 року N 863,  від 21.02. 2018 року N 88

(ПЕРЕЛІК корекційно-розвиткових занять, їх оплата, придбання засобів корекції)

 

  1. Лист МОН № 1/9-639 від 29.11.2017  «Щодо Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами» (роз’яснення постанови КМУ № 88 по тривалості і оплаті корекційно-розвиткових занять, придбання засобів корекції)
  2.  
  3. Наказ МОН № 90 від 01.02.2018 (зміни до типових штатних розкладів; вводиться посада асистент вчителя (25 год), вчителі-дефектологи) «Про внесення змін до наказу МОН» від 06.12 2010 № 1205 (Про затвердження Типових штатних нормативів закладів загальної середньої освіти)
  4.  
  5. Лист МОН № 2.5-2087 від 09.08.2018 «Щодо доплати  за роботу в інклюзивному класі»
  6.  
  7.  Наказ МОН №271 від 22.03.2018 «Про затвердження примірного переліку корекційних засобів навчання та реабілітаційного обладнання для спеціальних закладів освіти»
  8.  
  9. Наказ МОН № 609 від 08.06.2018 « Про затвердження примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої освіти»

 

  1. Наказ МОН № 677 від 25.06.2018 «Про затвердження Порядку створення груп подовженого дня у державних і комунальних закладах загальної середньої освіти»

 

  1. Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг» (асистент  дитини, оплата, тривалість занять) (прийнятий 06.09.2018), (витяг – порівняльна таблиця) до Закону
  2.  
  3.  Наказ МОН № 1369 від 07.12.2018 «Про затвердження Порядку проведення державної підсумкової атестації»
  4.  Наказ МОН  № 1109 від 16.10.2018 «Про деякі питання документів про загальну середню освіту»

 

 

13 лютого 2019 року

в стінах школи пройшов районний семінар директорів закладів загальної середньої освіти 

Голосіївського району міста Києва

МЕНЕДЖМЕНТ ІНКЛЮЗИВНОГО СЕРЕДОВИЩА ЯК ІННОВАЦІЯ В ОСВІТІ

 

скачать шаблон для ucoz кс
Samsung Galaxy tab цена