Навігація

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Пам’ятка для батьків з правового виховання

 

Дитина буде поважати права інших людей, якщо її права будуть поважатися, якщо вона сама буде складати правила поведінки і нести за них відповідальність.

 

 Коли порушуються права дитини?

       Коли немає безпеки для її життя та здоров”я.

       Коли її потреби ігноруються.

       Коли по відношенню до дитини спостерігаються випадки насильства або приниження.

       Коли порушується недоторканість дитини.

       Коли дитину ізолюють.

       Коли дитину залякують.

       Коли вона не має права голосу у процесі прийняття важливого для сім”ї рішення.

       Коли вона не може вільно висловлювати свої думки та почуття.

       Коли її особисті речі не є недоторканими.

       Коли її використовують у конфліктних ситуаціях з родичами.

       Коли дитина стає свідком приниження гідності інших людей.

 

      Як реагує дитина на порушення її прав?

 

           Їй стає важко спілкуватися з однолітками і дорослими (вона грубить, блазнює, б”ється, замикається в собі і т.д.)

          Її турбує особиста безпека і любов до неї.

          Вона часто буває в поганому настрої.

          Може втекти з дому.

          Може приймати наркотики або алкоголь.

          Може робити спроби суіциду (замаху на своє життя).

 

      Де я можу дізнатись про права своїх дітей? До  кого звернутися?

 

          Соціальний педагог школи Адамова Н.В.

          Відділ сім”ї  та молоді Деражнанської районної   адміністрвції

          Загальна Декларація прав людини, прийнята Генеральною Асамблеєю ООН 10.12.1948 року.

          Конвенція про права дитини прийнята Генеральною Асамблеєю ООН 20.02.1989 року.

        „Перші кроки”. Посібник для початкового вивчення прав людини. Amnesty International. Easton Str. London.

         Настільна книга для молоді „Твої права”. Міжнародна ліга прав дітей та молоді.             Київ 1999 р.

        Комітет сприяння захисту прав дитини м. Київ, тел. 295-26-96

        Всеукраїнський комітет захисту прав людини м. Київ, пров. Шевченка 13/21-в. к.8, тел. 228-87-83

       Міжнародний Гуманітарний Центр „Розрада”, тел 234-83-68

 

      Що батьки можуть зробити для своєї дитини?

 

        - Пам”ятати що дитина – це окрема особистість, яка має свої  власні почуття, бажання, думки, потреби, які потрібно поважати.

 

        - Забезпечити її фізичну безпеку. Впевнитись, що вона має телефони 101,102,103,104, імена та телефони близьких родичів, сусідів.

 

         - Навчити її казати „Ні”, навчити захищатися, вміти поводити себе безпечно.

 

       -  Негайно припинити фізичну та словесну агресію по відношенню до неї та до інших людей.

 

         -Знайти час для щирої розмови з дитиною кожного дня. Ділитися з дитиною своїми почуттями та думками.

 

         -Пам”ятати про її вік та про те, що вона має особисті особливості.

 

        - Залучати її до обговорення тих сімейних проблем, які можуть бути для неї доступними.

 

         -Залучати дитину для створення сімейних правил.

 

         -Діти в суспільстві найбільш вразливі.

 

          -Діти, права яких порушуються часто стають соціально і психологічно дезадаптованими.

 

                

Пам’ятка  для батьків

 

1. Ніколи не займайтесь „виховною роботою” у поганому настрої.

 

2. Чітко визначте, що ви хочете від дитини ( і поясніть це їй), а також дізнайтесь, що вона думає з цього приводу.

 

3. Надайте дитині самостійність, не контролюйте кожен її крок.

 

4. Не підказуйте готового рішення, а показуйте можливі шляхи до нього і розглядайте з дитиною її правильні і неправильні, доцільні і недоцільні кроки до мети.

 

5. Не пропустіть моменту, коли досягнуто перші успіхи. Відмітьте їх.

 

6. Вкажіть дитині на допущену помилку, щоб вона осмислила її.

 

7. Оцінюйте вчинок, а не особистість. Пам’ятайте: сутність людини і її окремі вчинки – не одне й те саме.

 

8. Дайте дитині відчути (посміхніться, доторкніться), що співчуваєте їй, вірите в неї, не зважаючи на помилку.

 

9. Виховання – це наступність дій.

 

10. Вихователь повинен бути твердим, але добрим.

 

 

Ви повинні знати

 

1.  З ким приятелює ваша дитина.

 

2. Де проводить вільний час.

 

3. Чи не пропускає занять у школі.

 

4. У якому вигляді або стані повертається додому.

 

 

 

Не дозволяйте дітям та підліткам

 

1. Йти з дому на довгий час.

 

2. Ночувати у малознайомих для вас осіб.

 

3. Залишатися надовго вдома без нагляду дорослих, родичів на тривалий час вашої відпустки.

 

4. Знаходитися пізно ввечері і вночі на вулиці, де вони можуть стати жертвою насильницьких дій дорослих.

 

5. Носити чужий одяг.

 

6. Зберігати чужі речі.

 

 

 

Ви зобов’язані помітити і відреагувати, коли

 

- в домі з’явилися чужі речі (виясніть, чиї вони);

 

- в домі є запах паленої трави або синтетичних речовин (це може свідчити   про куріння сигарет із наркотичними речовинами);

 

- в домі з’явилися  голки для ін’єкцій, дрібні частинки рослин, чимось вимащені бинти, закопчений посуд (це може свідчити про вживання наркотичних препаратів);

 

- в домі з’явилися ліки, які діють на нервову систему і психіку (виясніть, хто і з якою метою їх використовує);

 

- в домі надто часто є запах засобів побутової хімії – розчинників, ацетону тощо (це може свідчити про захоплення дітей речовинами, які викликають стан одурманювання);

 

- відбулася швидка зміна зовнішнього вигляду та поведінки дітей: порушилася координація рухів, підвищилася збудженість або в’ялість, з’явилися  сліди від заштриків на венах, розширення зіниць тощо (це може свідчити про вживання дитиною наркотичних речовин).

 

 

Така форма роботи дає можливість батькам більше контролювати та розуміти своїх дітей, розуміти їхнє життя; підвищує правову освіту батьків, допомагає їм правильно виховувати своїх дітей.

 

 

 

Кілька коротких правил

 

 

 1.Показуйте  дитині , що її люблять такою, якою вона є , а не за якісь досягнення.

 2.Не можна ніколи (навіть у пориві гніву )говорити дитині ,що вона гірша за інших.

 3.Треба чесно й терпляче відповідати на будь-які  її запитання .

 4.Намагайтесь щодня знаходити час ,щоб побути наодинці зі своєю дитиною.

 5.Учіть дитину вільно спілкуватися не тільки зі своїми однолітками ,але й із     дорослими.

 6.Не соромтесь підкреслювати,що ви пишаєтеся своїм малюком .

 7.Будьте чесні в оцінках своїх почуттів до дитини .

 8.Завжди говоріть  дитині правду ,навіть коли вам це невигідно.

 9.Оцінюйте тільки вчинки,а не її саму.

 10.Не домагайтеся успіху силою . Примус – найгірший варіант морального виховання . Примус у сім’ї порушує  особистість  дитини .

 11.Визнайте право дитини на помилку .

 12.Думайте про дитячий «банк» щасливих спогадів .

 13.Дитина ставиться до себе так , як ставляться до неї дорослі .

 14.І взагалі  ,хоч інколи ставте себе на місце своєї дитини ,і тоді ви краще зрозумієте ,як її виховувати .

скачать шаблон для ucoz кс
Samsung Galaxy tab цена